miercuri, 24 martie 2010

Leapsa(Dimineata pe racoare!)

Asta-i furata, intr-un mod subtil! De pe la armin, Anelise si initiatorul Florin....le-am citi pe rand, si wow..oamenii astia chiar se pot trezi dimineata!
Ehe! Treaba asta cu trezitul e dificila, eu neavand somn de cateva saptamanii...dimineata mea incepe pe la 12-1.Ziua decurgand in felul urmator:

12-6 :ma chinui sa adorm, rareori si reusesc, in cele mai bune cazuri dorm vreo ora/doua...
7.30: SUna telefonul, abia ma ridic...efectiv ma tarasc pana in camera lui fratemio.Tre sa-l trezesc in fiecare dimineata!
7:35: Ma tarasc pana in pat...cu greu
8:00 Fratemio: Ioana(ase imi zice el), trezeste-te!
8:30 Din nou!
9:00 Renunta, si mere la faculta
12:00 Ma trezesc, beau cafea, dus, imbracat si fugit spre facultate!
17:00 Ma intorc, mananc...as dormii....slabe sanse..
18:00 Plimbare..
---- Ora la care ajung acasa greu de delimitat

Si o iau de la capat! Azi imi iau somnifere, pentru ca asa nu mai merge!

2 comentarii:

  1. am o colega si tot pe la 12-1 se trezeste cand nu avem cursuri, problema e ca sta pe net pana pe la 3-4 dimineata :O. ODM mereu ma minunez cum poate sa fie treaza si ready sambata la ora 10 pentru ora de poligraf.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu timpul te obisnuiesti;))...Si ti se pare chiar bizar sa dormi de la 10-11...
    Tre sa recunosc ca o singura data am dormit pe la 9 seara, a doua zi a fost cea mai lunga zi din viata mea...mult prea mult timp liber!

    RăspundețiȘtergere