luni, 22 martie 2010

A. C. 2 !

2.Auci! Damn! Am dat de naiba!


No, asta e o poveste mai sangeroasa.In timpul copilarie imi vizitam bunicii,ocazional.Crescusem si eu, a aparut ceva verisoara...s-a dus naiba cocolositu' meu.Eram chiar ofticata:)).Aceasta vrerisoara avea in jur de 2 ani, adica facea ceva mai mult decat papa si pipi... Mergea!

Bunicii mei aveau cica 2 curtii, adica o curte mare impartita de o poarta de fier.Cred ca e un must sa ai 2 curtii la tara, sa poti diferentia...curte de animale, curte de oameni!:)) Anyway, poarta aia era prietena mea, toata draguta de zi stateam agatata de ea, daca-mi luam ceva avant si apoi ma cocotam pe poarta, aveam propriul meu carusel!:))

Intr-una din zile, vazandu-mi de treaba mea de copil, leganandu-ma, fluierand(chiar stiam sa fluier), o vad pe cea mai mica finta din curtea respectiva, cum venea incetuc, greut.Cica eu purtam ceva conversatie cu o puradica de 2 care abia invatase sa zica masa, tacsu'; in timpul asta ma leganam, fetita se apropia vertiginos(sau ma rog, cat se poate:)) )...si undeva intre ultima mea tura de leganat -am primit restrictie pe viata dupa incident- si sprijinitul mainii copilasului de pilonul portii, ma speriasem ca naiba.

Si DA, i-am zdrobit mana fetitei cu poarta mea "carusel".I se rupsese vreo 3 degete, dar asa la modul urat, se tinea in ceva piele, retezate la propriu.Pfui, m-am ingrozit si atunci, dar si cand se adunase toti(unchi,matusi,bunici, parinti) in jurul meu.Oricum am scapat usor, interdictie pe veci la poarta magica....asta mi-a zdrobit mie sufletul!:))
P.S.: Fetita e bine sanatoasa, amu are vreo 15 ani si nu cred ca-s mai aminteste, sau cel putin sper!

Un comentariu:

  1. si mamaie avea curtea despartita in doua... dar... ODM... ma rog... bine ca nu a ramas mutilata... ODM...ODM...

    RăspundețiȘtergere