luni, 29 martie 2010

Leapsa...

Asta vine direct de la Anelise...(rasp. A sau F si argumentat)

1.Exista lucruri pe care le regret din trecutul meu si as vrea sa le schimb
F : Evident regret anumite chestii din trecut, dar nu cred ca as vrea sa le schimb...astea m-au facut ceea ce sunt acum.

2.N-am tras niciodata teapa la o intalnire
A : Nu-mi dau intalniri pe care stiu ca nu le pot onora.

3.Mi-e teama de inaltime
F : Niciodata nu mi-a fost.

4.Nu am nici o obsesie
F: Am cateva, una dintre ele ar fi papucii :))...bizar, stiu!

5.Nu m-am indragostit niciodata de un prieten
F: Doar de unul si a durat putin.

6.Cred in minuni
F: Ma abtin.

7.Sunt dependenta de tigari
F: Fumez, dar pot trai si fara.

8.Ador vinul rosu
A: Nimic mai adevarat.

9.Culoare mea preferata este negrul
A: Dar asta nu inseamna ca o adopt in fiecare tinuta, sau ca lucrurile care ma inconjoara sunt predominant negre.

10.Ascult manele
F: Imi ador urechile, n-as vrea sa sufere vreo operatie.

11.Vorbesc singura
F: Daca as fi facut asta, as fi vizitat un medic acu mult timp:))

12.Plang din orice
F: Nu chiar din orice, nu plang cand vizionez un film...ci atunci cand ma afecteaza anumite chestii strict si direct.

13.Imi plac reptilele
F: Nici gand.

14.Cea mai buna prietena a mea este o fata
A: Si va fi in veci vecilor...amin!:))


Din nou, nu am pe cine lepsui(armin e lepsuit de Anelise- si momentan stiu doar de existenta lor)...cei care doresc au cale libera, cu conditia sa ma anunte...sa vada si ochiu' meu:))

Un comentariu:

  1. ei..magda iti dau de lucru, am deschis saptamana lepsuirilor, deci te-ai mai facut de o leapsa , daca ai timp si chef:P

    RăspundețiȘtergere