duminică, 28 martie 2010

A.C.4! Eu nu mananc si punct!

Candva, acu 15 ani mai precis, nu mancam..adica deloc...traiam zile intregi cu apa, joaca si cam atat....

Una din intamplarile care au determinat-o pe mama sa ma infunde de vitamine ar fi urmatoarea:
Era o zi ca oricare alta...asezat la masa, multa cearta pentru nenorocita aia de mancare, mancat putin.Intr-un final a renuntat, daca se poate spune asa...M-a oblicat sa mananc o bucatica de ou fiert,am bagat-o in gura si apoi am plecat spre magazin(ma trimisese la ceva cumparaturi).Am mers frumusel pana la magazin, m-am intors, in total vreo juma de ora.Ajunsa acasa, merg la mama ii inmanez cumparaturile-mama se uita putin dubios la mine-Ma pune sa deschid gura...si ghici ce?? Oul era inca acolo, neatins!:))

Eu cand iti zic ca nu mananc, nu mananc si punct!

3 comentarii: