marți, 30 martie 2010

A.C.5 O razbunare undercover!

Tatal meu a avut dintotdeauna o pasiune pentr flori.Pasiune care de-a lungul anilor a inceput sa ocupe juma' de curte si deasemenea putin spatiu din fiecare incapere a locuintei. In fiecare camera exista cel putin o floare gigant(de ai impresia ca esti in padurile ecuatoriale), parte buna e ca sunt foarte dragute si nu atarna peste toti peretii si toate dulapurile(flori cu bun simt:)) ), parte proasta e ca una si-a gasit sfarsitul intr-un mod tragic.

Ca in orice zi obisnuita, ma certam/alergam cu fratemio, mai o impinsatura, mai o palma...chestii d-astea de copii destepti:))! Aia a fost o zi fatala pentru mine -pentru ca eu sunt aia mai mare si automat tre sa fiu mai responsabila -.

Tatal meu avea un cactus la care tinea enorm, nu se poate descrie in cuvinte cat si cum. La un moment dat imbobocise, lucru care se intampla o data la nu stiu cati ani la specia respectiva-banuiesc, nu's foarte sigura-

Si dupa cum incepusem sa povestesc in ziua respectiva am facut nenorocirea, nenorocirilor...
  • partea proasta: am rupt cactusul in 2
  • partea buna: nu exista!
  • partea proasta: a vazut tata
  • partea buna: lipseste cu desavarsire
  • parte proasta: n-a vorbit cu mine mult timp
  • partea buna: acu are cel putin 25 de cactusi -s-a inmultit ala dupa ce l-am rupt-
P.S: Eu urasc florile!

3 comentarii:

  1. ai fost lepsuita din nou, dar intai tre sa o faci pe cea de aseara :)).

    p.s: si eu urasc florile de gradina, si am balconul plin de flori, iar acum ca vine si sezonul mama a innebunita sa mai cumpere altele si altele! si eu tot nu le ud :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ok... am cateva nelamuriri:
    1.cine a cazut peste cactus
    2.cati tepi i-au fost extrasi din fund
    3.ce se va intampla daca vreunul din noii cactusi va mai suferi alt "accident"??

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Nu a picat nimeni pe cactus, desi mi-ar fi placut sa-l vad pe fratemio imbratisand cactusu':))...macar atata pedeapsa sa ia si el.
    Nu se va mai intampla,am renuntat la catusi, ma gandesc foarte serios sa sabotez trandafirii din curte:))

    RăspundețiȘtergere