marți, 2 martie 2010

armin(musai cu a mic) si leapsa lui!

Ca sa vezi chestie:))..numa ce mi-am deschis o sticla de vin si m-am hotarat sa citesc noutatile de pe aci...Nici de vroiai nu puteai avea un subiect mai potrivit!
So..let's begin(o sa le iau in ordine descrescatoare...sau macar pe alea de mi le amintesc):
1. 7 Ianuarie 2010(care se intampla sa fie si ziua mea onomastica)
Find mare petrecareata de felul meu si evident mare consumatoare de alcooale..m-am hotarat sa dau un private party in a 2 mea casa-apartamentul din Cluj.Mi-am invitat frumusel toti prietenii din copilarie care zabovesc prin Cluj, care de asemenea imi sunt buni tovarasi in ale bauturii.8 baieti si 2 fete(je si buna mea prietena).Am inceput usurel...cu rachiu/tuica/palinca:)), aveam 2 sticle una in camera in care se petrecea evenimentul si una in bucatarie(asta era rezerva).Si dupa cum ziceam am inceput usurel, o gura de rachiu in camera una in bucatarie si tot asa...era strategica treaba...in bucatarie nu ne puteau critica baietii si plus de asta stingeam rachiul cu clemetine(tu realizezi ce reactie a fost in stomacul meu?!)...usurel am terminat rachiul, in jurul orei 12...aici a fost deja o problema, prietena m-a lasat balta...dar eu dupa cum spuneam mare consumatoare de alcool, am continuat cu bere neagra.Undeva intre astea administratorul ne-a amenintat cu politia, asa ca m-am simtit nevoita sa-mi continui bairamul intr-un club(nu pe gustul meu, dar in clipa respectiva nu dadeam nici un ban pe lucrul asta)...Ne-am impartit strategic in taxiuri, 4 taxiuri...nush cum naiba m-am trezit in taxi cu un verisor de-al meu, amandoi cu berea in mana, zambareti mama focului.Am ajuns cumva in za club:))...la intrare eu foarte happy, ia-mi haina, da-mi haina,pune-mi haina(am aflat a 2 zi ca l-am disperat pe fratemio cu haina aia si ca aveam ceva "fani" foarte mirati de comportamentul meu).., si povestea ar avea ince ceva patanii, dar nu vreau sa va inspaimant.

Stai sa-mi pun vin...
2.Ziua unui verisor...Am baut ceva vin, ceva prea mult vin si lucrurile a luat o intorsatura cel putin bizara...n-ar fi frumos din partea mea sa povestesc ase ceva, poate citesc si minorii:))...


3.Candva anul trecut....Rachiu din nou, bere, povesti a dracu de plictisitoare, contraziceri intre marii roacari...ma plictiseau...ase ca m-am hotarat sa dorm.Asta n-ar fi ase ciudat, daca nu s-ar fi petrecut intr-un club...

CU toate astea...sunt mandra de mine:))
P.S.: Bun vinu' asta domne, a dracu ungurii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu