luni, 22 martie 2010

Leapsa!

Leapsa de la armin !

O sa-mi chinui hamsteru' pan imi amintesc detalii de amu o mie de ani, dar merita!Sa-i dam bice:

  1. Primul cuvant pe care l-am rostit: Sunt aproape sigura ca a fost "papa", pentru ca mi-s o gurmanda declarata!
  2. In prima mea zi de scoala generala: Eram absolut de terifiata, extrem de emotiva in perioada respectiva.Si colegii nu mi-au usurat existenta, niste obsedati sexual mai mari ca aia nu am vazut nici pan' in ziua de azi!
  3. Primul meu sarut: Aiaiaiaiaiaia! A fost cu cel mai sexos tip din generala,in perioada respectiva.Mai mare decat mine cu un an...s-a petrecut la ceva party, si cred ca l-am visat pe tip o saptamana.:))
  4. Prima formatie care mi-a placut la nebunie: Cred ca Akcent, imi cumparasem casete, mare nebunie!Dar n-a tinut mult...ma indragostisem de Avril Lavigne:))
  5. Primul CD cumparat: Sincer, nu mi-am cumparat nici un cd pan amu, dar intentionez sa-mi achizitionez toata discografia Iris. Ah...dar am primit un cd Semnal M la un concert:))
  6. In prima zi de liceu: :)) Asta a fost ceva tare de tot...facand liceul in alt oras decat cel natal, ma cazasem la internat, mi-am cunoscut colegele ...Mai, una dintre ele ma ingrozea, imi era frica de ea ca naiba.Avea la 1.80, bine facuta, violenta...pfuai, in prima zi de liceu mi-a promis ca ma bate ca-s infumurata.Auzi acolo!:))
  7. Primele cuvinte care mi le-au adresat prietenii mei: Asta dupa 10 minute petrecute alaturi de mine..."Ma, da tu mai poti rade mult?"
  8. Prima zi de facultate: Teroare, inghesuiala, nu cunosteam pe nimeni ...si totusi in aceea zi mi-am facut cea mai buna prietena din facultate.
  9. Prima restanta: Matematici aplicate in economie...multe batai de cap mi-a oferit asta.Abia in anu' 3 am luat-o, ma imprietenisem cu profa...creca ii era mai mare dragul sa ma vada!Am terminat profil pedagogic, evident Iseu' n-a fost cea mai inspirata decizie a mea!:))
  10. Prima zi la locul de munca: Nu am avut onoarea pan amu sa muncesc...si sper sa n-am onoarea asta toata viata!:)
  11. Prima oara cand am postat pe blog: Cred ca undeva prin 2008 ..era alt blog...
Aici se incheie minunata aventura, redescoperire and so one...As nominaliza si eu ceva cititori, intr-u continuarea "lepsi", dar nu prea stiu daca am(exceptandu-l pe armin)...daca vreti vreunu/una, aveti cale libera si let me know:D!

2 comentarii: