joi, 1 aprilie 2010

1 Aprilie

Ei, am ajuns si eu acasuca(Brasov) de 2 zile, e frumos, e acasa!

Ce nu-mi place? Ziua de 1 Aprilie...cele mai tampite glume de pe planeta asta fac ochisori azi, si mai presus de asta tot poporul e numa un entuziasm cu prilejul acestei zile...
Dar stii care a fost cea mai tare "gluma" pe ziua de azi? Aia cu RATB-u' din Bucuresti, no aia mi-au facut ziua fericita:))
Lucky me ca am scapat de glumele destinate zilei de 1 Aprilie...chiar ma simt usurata!

Am auzit un banc/gluma care m-a amuzat putin.O sa-l/o impartasesc: "-Un copil nascut de 1 Aprilie-....Sti de ce te-a trecut maica-ta in certificatul de nastere in 2 Aprilie? Ca sa nu crezi ca esti o gluma!"

Maine e 2 aprilie ...La multi ani,Glumetilor!

2 comentarii:

  1. Paste mielul fericit, oul sade inrosit, de rusine s-a scumpit, iar iubitul iepuroi, sa-ti aduca euroi,fericire, sanatate, mult noroc si spor la toate.Paste fericit Magda!

    RăspundețiȘtergere