vineri, 29 iunie 2012

Au trecut 2 ani...

       Vorbeam cu ceva prieteni de curand despre bloguri...despre cat de mult ar ajuta sa ai un "jurnal". Sa-ti canalizezi frustrarile, fericirea sau oricare ar fi "placerile' vietii tale.Atunci mi-am amintit...Hei! I have that ! Yey me!:)) 




         Si dupa cum ziceam au trecut 2 ani, 2 ani de cand nu am mai intrat, nu am mai postat si nu am mai citit nimic pe aici. Ce trist din partea mea! O sa remediez aceasta problema intr-un timp cat se poate de util, incepand de acu. O sa fac referire la una din postari numita Drumul meu...sa vedem ce anume am reusit sa fac din ceea ce mi-am propus:


  1. In primul si primul rand m-am hotarat sa merg la psiho! Am mers, vazut, placut! Mandra mi-s!
  2. Cursuri de gatit...hmm, nu inca, dar inca imi sunt in plan.
  3. Job...am lucrat, nu placut, plecat :))
  4. Voluntariat... facem, facem si ne si place! 
  5. Si ultima parte, foarte important pentru mine...un catelus.Uite-l!
     
           So this is it! See you soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu